:..: موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تولان :..:

:..: به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تولان خوش امدید :..:

:..: موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تولان :..:

:..: به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تولان خوش امدید :..:

اظهار نظر فرهاد مجیدی درباره علی کریمی

www.cpanell.ir | اظهار نظر فرهاد مجیدی درباره علی کریمی


فرهاد مجیدی با تمجید از حضور علی کریمی در تیم ملی گفت: تا زمانی که کادر فنی تیم ملی بخواهند، در این تیم خواهد ماند.
 

  

۹۰: فرهاد مجیدی پیش از شروع تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: در سه روز گذشته تمرین‌های بسیار خوبی با همراه سایر بازیکنان انجام داده‌ایم و بسیار تلاش کرده‌ایم که برای بازی برابر اندونزی آماده شویم.

وی در ادامه درباره تیم ملی اندونزی که حریف اول ایران در دور مقدماتی جام جهانی است خاطرنشان کرد: امروز صبح فیلم یکی از بازی‌های این تیم را ارزیابی کردیم. اندونزی تیمی نیست که در حد ما باشد ولی با این حال آن‌ها را دست کم نمی‌گیریم.




مجیدی همچنین درباره سایر حریفان ایران در گروهش نیز تصریح کرد: تیم‌هایی که با آن‌ها همگروه هستیم به راحتی مقابل ما شکست می‌خورند و ما راحت به دور بعد صعود می‌کنیم اما رقابت‌ها در دور دوم سخت‌تر می‌شود، ولی ما با بازیکنان و کادر فنی خوبی که داریم به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

مجیدی که پیش از این گفته بود اگر در تیم ملی نیمکت‌نشین هم باشد، خداحافظی نخواهد کرد، در پاسخ به این سوال که چرا در زمان گذشته از تیم ملی خداحافظی کرد؟ گفت: در زمانی که افشین قطبی سرمربی تیم ملی بود، شرایط خاص خودش را داشت ولی اکنون با کادر فنی و کادر سرپرستی تیم ملی افتخار می‌کنم که به عنوان یک ایرانی پیراهن تیم ملی را بپوشم و تا زمانی که من را بخواهند، در خدمت تیم ملی خواهم بود.

در ادامه خبرنگاری از مجیدی درباره تقابل دو کاپیتان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تیم ملی پرسید که او جواب داد: علی کریمی از دوستان بسیار خوب من است و همه می‌دانند که او بهترین فوتبالیست یک دهه اخیر ایران است. بازگشت کریمی به تیم ملی بسیار کمک کرده است و من به همراه او هر کمکی که از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم.

برخی کارشناسان معتقدند فرهاد مجیدی آن چنان که در استقلال موفق است،‌ نمی‌تواند در تیم ملی نیز موفق ظاهر شود. او در این باره این گونه اظهار نظر کرد: هنوز که در تیم ملی بازی نکرده‌ام و شاید این کارشناسان درست گفته‌اند اما من اعتقاد دارم هر کس به تیم ملی دعوت می‌شود، باید خیلی خوب باشد و من نیز که اکنون دعوت شده‌ام می‌خواهم بهتر از استقلال بازی کنم.


به صفحات دیگر وب سایت نیز سر بزنید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد